Alla inlägg den 27 januari 2017

Av Rolle Lundberg - 27 januari 2017 13:00

                                           

Ja min helg startade på Fredag med en liten flygtur ner Stockholm för att vara där i 3dagar....


Började Fredagen med en rejäl Frulle hemma sen när jag kommit tillrätta på Comfort Hotell Stockholm där jag och 4 av mina vänner hade bokat rum... Så när jag checkat in så knallade jag ut på stan hade väl bara tänkt gå en liten sväng... Men när jag efter ca 10mils knallande kom tillbaka till hotellet så var jag gode less....

När jag gick iväg så blev det att strosa omkring lite bara så där som det kan bli ... 

Knallade Drottningg mot Slottet ser att det gick en massa männinskor uppför en trapp mot Slottet ja va tusan jag hakar på jamen jaha kom fram på borggården .... Och när jag ändå var där så hmm ja men se där går man in till Visningen av Slottet... Sagt och gjort gick i betalade 160 riksdaler och gick in för att se på nåt jag bara hört talas om och sett på Tv... Väldigt intressant ... Sen när jag kom tillbaka till hotellet så kollade jag på stegräknaren ca: 12mil blev det phuu men en trevlig dag i Hufvudstaden.

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Januari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards